Úvod » Ekonomika, právo » Reklama je navoňaná zdochlina (Toscani Oliviero)


        

Reklama je navoňaná zdochlina (Toscani Oliviero)

akcia

Predané

 

Transparentná história cien
Číslo produktu: 06075
Vydavateľ: Slovart
Rok vydania: 1996
Cena:
5,62 €

Viac o knihe

Aj vám utkveli v pamäti bilboardy 4x3 metre, umiestnené vo všetkých mestách sveta, na ktorých je obraz tetovanej kože s textom "HIV positive"? Zaujali vás obrovské reportážne fotografie orazitkované logom "United Colors of Benetton"?
Tieto reklamné kampane vyvolali všade vášnivé polemiky, v mnohých krajinách ich zakázali, v mnohých ich vystavili v múzeách.
Za tým všetkým stojí fotograf Oliviero Toscani, autor reklamných kampaní Benettonu. Vo svojej knihe rozvíja Toscani svoju vlastnú predstavu o poňatí reklamy. Sladká, elitárska, sexi, mladistvá, radostná, megalomanská reklama s astronomickými rozpočtami, tisíckami stránok v časopisoch a márnotratnými klipmi sa podľa neho prežila. Neprináša už nič nové, neplní žiadnu spoločenskú úlohu, je ako prázdna farebná bublina.
Oliviero Toscani ohlasuje príchod reklamy, ktorá spytuje svedomie spoločnosti, skúma a znepokojuje. Reklamy, ktorá sa stáva aktívnym médiom, polemickým umením a nositeľom závažných posolstiev.
Autor s neopakovateľným humorom a iróniou spomína na svoje prvé škandálne kampane, na stretnutia s Fioruccim, Benettonom, Claudiou Schifferovou a ďalšími prominentami, odpovedá na kritiky svojich protivníkov a vyzýva ich: reklamu je treba vymyslieť znova.

Počet strán: 176
Jazyk: slovenský
Väzba: pevná
Stav dosiek: 5/5
Stav knižného bloku: 5/5

NmIwN